Sağlıktaki Sözleşmeli Personel Kadroya Geçecek Editörün Seçtikleri, Manşet, Özel Haberler


Bakan Akdağ’da sağlıktaki tüm personellere müjde. Recep Akdağ artık kadrolu alım yapılabileceğini belirtti.

Sağlık Sen Başkanı Metin Memiş, Sağlık Bakanı Akdağ’ı ziyaret etti.

Ziyarette Bakan Akdağ’a sağlık hizmetlerinde yaşanan istihdam farklılıklarının çalışma barışını olumsuz etkilediğini ifade ederek aynı işi yapan sözleşmeli-kadrolu personelin bu ayrımdan rahatsız olduğunu söyledi. Memiş, diğer bakanlıklarda sözleşmeli personel alımlarının gittikçe azaldığını belirterek Sağlık Bakanlığı’nın 4/B statüsündeki personel alımını durdurmasını talep etti.

Memiş, kendilerinin talebini olumlu karşılayan Akdağ’ın da konu ile ilgili yasal düzenlemenin gerekliliğini belirttiğini, sözleşmeli personel alımının önümüzdeki yıldan itibaren durdurularak kadrolu personel alımına başlanabileceğini ifade ettiğini söyledi.

Sözleşmeli Çalışanların Kadroya Geçmesini Sağlayacağız

Bakanlığın sözleşmeli personel alımına son verecek olmasının son derece önemli olduğu söyleyen Memiş, “Hedefimiz Sağlık Bakanlığı’nda çalışan tüm personelin kadrolu olmasıdır. Bakanlıkta, geçen sene kadroya geçirilen sözleşmeli personelden sonra yeniden yapılan alımlar sonucunda 25 bin sözleşmeli personel görev yapmaktadır. Yetkili sendika olarak önümüzdeki aylarda katılacağımız Kamu Personeli Danışma Kurulu’nda hükümet yetkilileri ile bu konuyu masaya yatıracağız. Söz konusu 25 bin sözleşmeli personelin de kadroya geçmesini sağlayacağız” dedi.

Memiş, Bakan Akdağ ile yaptığı görüşme sonucunda, halen görevde olan sağlık çalışanları için de yeni alımlar öncesi tüm illerin boş pozisyonlarının ilan edildikten sonra yeni alımların boşalan yerlere yapılması ile tüm sağlık çalışanlarının olumlu yönde rahatlayacağını sözlerine ekledi.

Etiketler:, , , ,

Son Yorumlar

    1. Attokay

      Ceylin Arkadaşımız Alımlar Ocakta Değil Eylülde Yapıldı. Söz Konusu Haber Gerçek Olursa Halı Hazırda Bulunan Bütün 4/b li Sağlık Personellerinin Ben Dahil Kadroya Geçişi Yapılacaktır Allahın İzniyle. Ama Şun Unutmamak Gerek Bu Haber Hayata Geçermi

      1. RADYOLOG

        Seçim yaklaşıyo kesin geçirirler ama önemli olan mevcut 4b lilerin kadroya geçilmesi değil ARTIK 4B li alınmaması….

  1. Hakan

    Bende sağlık personeli olmak için uğraşanlardan birisiyim bu sene kpssye greceğim tıbbi sekreterlk bölümü önlisans mezunuyum bu uygulama ne zman başlayacak bu seneki sınav sonrası alımlar mı kadrolu olacak ??

  2. gülşen

    4b değil ama bizde aile hekimliğinde sözleşmeli olarak çalışıyoruz bizi de etkiler mi lütfen bilgi verir misiniz…

  3. att

    4/B li çalışanlar için sevindim inşallah kadroya geçerler.Peki taşeron firmalarda kamu hastanelerinde çalışan sağlık personelleri ne olacak?

  4. gülşen

    peki bu adalet mi biz sınava çalışıp atanmayı beklerken dayısı olanlar kadroya geçiyor.bizim suçumuz mu dayımızın olmaması olmuyor baştakiler bu mübarek günde lütfen insanı günaha sokmayın adalet bize ne zaman gelecek sabırla bekliyoruz ALLAH sabredenin yanındadır.

  5. selda

    pekı aıle saglıgı elamanlarını alacaklarmı kadroya bızım bır guvencımız yok ıkı yılda bır rısklıyız unuverste oku bunu yasa zor alınır mı sızce

  6. gül

    aile hekimliğinde çalışan kamu personeli olmayan valilikle sözleşme imzalı çalışanları da kapsar mı bu durum acaba bilgisi olan va rmı

  7. esra att

    kamu personeli olmyn aile sağlığı elemanlarınada bi el atılsın artık bence.ne olduğumz bellisizz

  8. kurtuluş

    aile hekimlerinde çalışan sözleşmeli temizlik işcilerinide kapsayacakmı acaba bilgilendiriseniz sevinirim..

  9. hatice

    sayın admin çok güzel bir haber vermişsiniz inşallah en kısa zamanda gerçekleşir yoksa sözleşmeli sağlık çalışanlarının psikolojisi bozulmuş durumda malesef bizim kendi sağlık çalışanı arkadaşlarımızdan bazıları sanki 4/b li köle izin kullanamaz rapor alamaz mazeret izin hakkı yok öyle bir ortam yaratılmakta ve mağdur edilmekte inşalllah sayın bakanımız en kısa zamanda kadro açıklamasını yaparda aradaki çalışma barışı sağlanır yoksa çok zor bu 4/b li çalışan arkadaşlarımıza da kadro verilsinki aynı işi yapan diğer sağlık çalışanları ile eşit duruma gelsinler

  10. yakup

    ekim ayında meclis açıldıktan sonra çalışma bakanı sayın faruk çelik belediyelerdeki sözleşmeleri kadroya geçirecekmiş biz 4/b leride onlarla geçirmeleri için sörekli göndemde olmamız lazım sayın editö sizlerden ricamız bu konuyu göndemde tumanız teşekürler…

  11. hakan

    arkdşlr bn ankarada sendika işe grştm bu konu hakkındaa bana dedikleri aynen şu
    saglık bakanlıgı sözleşmeli alıma son werecek ama kadroya geçirme yok seçimi bekleyin diye

  12. hacer

    kamu çalışanı olmayan aile sağlığı elemanlarınıda görürler inşallah sonuçta bizde sağlık çalışanı bizde sözleşmeli ve bizde aynı işi yapıyoruz adalet sağlanacaksa böyle sağlanmalı bence

  13. oozo

    lütfen bu konu üzerinde çook durulsun yeter artık bu ayrım diyoruzki atandık işe başlıyruz ne yapsak siz 4blisiniz sinir olmamak elde diil

  14. sinem

    Herkesi kadroya geçirmek iyi güzel peki bu insanlarıda bizim gibi mağdur mu edicekler acaba ? merkezi bütçe döner sermaye ayrımınıda kaldırsınlar ozaman bizde kadrolu sözleşmeliler statüsünden çıkalım.

  15. PERİHAN

    KAMU DIŞI ASE LERDE KADROLU OLMAK HAKKI….SAYIN BAKANIMIZIN BİZLERİDE MAĞDUR ETMEYECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM… OCAK AYINDA KADROYA GEÇİRİLCEĞİMİZ DÜŞÜNCESİNDEYİM..

  16. hasibe

    biz 4-b liler zaten baştan beri yapılanlar haksızlık. 2011 yılı ocak ayında atananlar kadroya geçtiler biz 4-b li olarak çalışmaktayız.Halbuki biz onlarla aynı sınava girdik ama 2. alımda atandık. diyeceksinizki bile bile göz göre göre kabul ediyorsunuz sözleşmeyi.Ama başka seçeneğimiz yoook.. aynı zamanda kadrolu alım olsaydı onu tercih ederdik.kadrolularla aynı işi yapıyoruz fakat eşitlilik yok.Aynı işi yapıyorsak aynı sınavla atandıysak bizde kadro istiyoruz

  17. kemal

    arkadaşlar ben polisim eşim ise 4b li sağlık personeli. 5 aydan beri temmuz eş durumu kuralarını bekliyoruz.bulunduğum ilde kadro açılmamış o yüzden eşim yanıma gelemiyo.devletimiz ”aile bir bütündür parçalanamaz” diyor ama kendi kanuna bile inanmıyor ve uygulayamıyor.eşim üniversite bitirdi ve tekniker diploması elinde olduğu halde tekniker olarak eş durum kurasına katılmasına izin verilmiyor.bütün ülkelerde devlette çalışanlara memur denir.4b lilerin ne olduğu belli değil.bu resmen kölelik sistemi.kadrolu ile 4blilerin(sağlıkta çalışanların)birbirinden bir farkı yoktur.aynı iki arkadaşı bile kadrolu sözleşmeli diye ayırmışlar.bunlara hakkımı helal etmiyorum.aile hayatımı başlamadan bitirdiler.

  18. emel

    bende kamu personeli olmayan aile hekimiyle anlaştım bizlerede kadro verilmi acaba cvplarsınz sevinirim…

  19. oozo

    2011/8 4b atamaları mayıs olması gerekiyorken seçim sebebiyle agustosa aldılar eger mayısda atamış olsalardı kadroluydum +ben kadro verileden bir öncede üniverste hastanesinde 4bliydim eş durumu yüzünden işi bıraktım deselrdi bir yıl sonra kadro verecez bırakmazdımmm hala sözleşmeliyim yeterrrrr duyurun sesimiziiii lütfennn
    küçük bebegim var 2 aylık hamileyken gidp geliyordum şimdii bebegim ağlayacak bişi olacak allah korusun ben 2 satlık yoldan gelmek zorunda kalcam

  20. duygu

    şunu söylemem gerek ki sağlık bakanlığı çok iyi çalışıyor. kamu dışı alımlarla alınan aile sağlığı elemanlarınıda kadroya geçirirler.çünkü bizim çalıştığımız yerlerde ücra yerler ve eleman temini yapılamayan yerlerdeyiz. sağlık bakanlığı bu konu hakkında çalışma yapmalı en büyük iş sendikaların ısrarlı hareket etmesi.

    1. erkan

      sağlık bakanlığı çok mu çalışıyor :) bütün çalışanları köle ettiler haberin yok….sağlık çalışanları aile bile kuramıyo …

  21. mustafa

    eşim 4bli diye ayrı yaşamak zorunda bırakılıyorum.ben polisim ve devlet memuru olduğum halde eşimi yanıma alamıyorum.hani ailenen birliği kanunu.faruk çelik bir senedir çalışma var diyo.saglık bakanı almıcaz diyor ama bundan sonraki alımıda kesin sözleşmeli yapar.bunlar işçi degil köle arıyo kendilerine.allah sizi bildiği gibi yapsın.ailemden ayrı bir sene.seçim vakti 2 günde kadro veren devletimiz nerdesiniz.ailemden uzağım.bunun anlamını biliyormusuz?

  22. mahmut

    ben özel sektörde çalışıyorum eşim ise 4/bli. 4 sene boyunca vekil hemşirelik yaptı.. mart ayın khk ile 4/b li oldu.. ama hala eş durumu tayini yok.. biz 4 yıldır ayrıyız.. bu hangi adalete hangi insanlığa sığar? yeni bebeğimiz oldu neden eşi özelde çalışan 4/b lilelere eş durumu tayin hakkı yok.. 4 yıl dile kolay ayrıyız.. hakkımızı helal etmiyoruz yazıklar olsun.. tek çözüm kadro.. hemen…

    1. onur

      mahmut bey sızınle aynı durumda olup esı 4b lı bı arkadasım esını yanına aldırdı ocak ayında es durumu kuraları olucak basvuru yapın sizinki mümkün benım durumum daha kotu eşimde bende 4b lı saglık personelıyız ben hakkarı yuksekovadayım esım eskısehırde esım acıl tıp teknısyenı buradakı olayları az cok televızyondan ızlıyorsunuzdur bı catısma bısey olsa dırek ıcıne gırıyorlar ben esım gelsın ıstemıyorum ben yanına gıtmek ıstıyorum eskısehır sart deıl bıze burası olmasın yeter dıyoruz esımın okul durumu oldugu halde onu yanıma gondermeye urasıyorlar nasıl bı adalettır bu…

  23. zeynep

    eger kadrolu alıma geçilecekse mantıken daha çok kişi atanacak demektir sözleşmeli alımı yapıyorlar arkasından kadrolu alım derken hep aynı kişiler atanıyor en azından hep kadrolu alınırsa kadrolu çalışan kadroluyo tercih yapamayacagına göre atananlar artacaktık en azından aynı kişiler atanıp durmayacaktır ve puanlarda bi hayli düşecektir sizcede böylemidir

  24. rahime

    hepimiz kadrolu olacağız.ben buna inanıyorum.insaallah çok uzun sürmez.allah sabır versin bütün sağlık çalışanlarına.

  25. çiçek

    üniversitede çalışan 4b li veya kadrolulara sağlık bakanlığına geçiş hakkı verilecekmi bu konuda bilgilendirirmisin.

  26. ebe ase

    aile sağlığı elemanlarına kadro verilmeyeccek ancak vekil ebelere verilecekmiş bu nasıl bi saçmalıktır anlamıyorum.en ücra yerlerden birinde çalısıyorum. aile sağlığı elemanıyım. kadro istiyorum. ocak ayını neden sabırsızlıkla bekliyo insanlar anlamadım_?

  27. erman

    kamu personeli olmyan aile sağığı elemanlarınada arıtk kadro verilsin !!!ancak bunun için sendikaların bu işe el atmaları gerekiyor…!!!
    .

  28. selin

    agustos 2012 de 4bli olarak atandımki ve bizden 3 ay önce 4b li olarak atanıp kadroya geçenle benim aramda, benim aleyhime bir adaletsizlik oluşmadı mı. ismini adaletten alan partimizin bu konuda gerekli çalışmalarını bekliyor ve çalıştığımız kurumdaki üvey evlat muamelesinin kaldırılmasını istiyoruz..

  29. ase

    peki vekil hemşirelikten istifa edip aile hekimiyle anlaşanların durumu ne olacak biz tam istifa ettik 1 ay sonra 4b ye alındılar bu adalet mi

  30. ASE

    Aynı durumdayım=( kızkardeşimde sağlık personeli ,bende. ben istifa edip ASE olarak anlaştım o ise vekilliğe devam etti. Tam 1 ay sonra o en azından 4\b li oldu ben ise ASE olarak kamu görevlisi olmayan personel olarak kaldım. çok büyük haksızlık değil mi bu. Sağlık müdürlüğü ile telefonda yaptığım her görüşmede hangi kadrodaydınız dediklerinde cevap veremiyorum çünkü kadrolu olmadığımı söylüyorum o halde sözleşmelisiniz diyorlar , sözleşmeli(4\b)de değilim diyorum o halde 4\c lisiniz diyorlar… müdürlük ne olduğumuzu bilemiyor… Allah ‘tan reva değil bu =(

  31. asabi xray

    hani artık sözleşmeli alım yoktu sayın bakan. hani 4bli sağlıkcılar kadroya alınacaktı. hergün bakıyorum en ufak bi gelişme yok

  32. hico

    bn kamu personeli olmayan ase olarak görev yaparken istifa ettim dr sürekli hasta yanında falan bağırırdı oraya gittiğimde hiç birşey bi,lmiyordum kendi çabalarımla herşeyi öğrendim ama n işe yaradı sonunda yaptıkları bardağı taşırdı ve ben istifa ettim

  33. 4/b li

    sayın bakan internette yayınlanan 4/Bli kadrolar için yalan haberlerle bizleri kandırmayın başbakanın talimatıyla yola çıkın. Bizler çocuk değiliz harbi olun.sözleşmeli kadro istemeyen kişiler gitsinler çakıl ocaklarında çalışsınlar kadroyu verecekseniz verin yeter artık Oy zamanı gelince bülbül kesilmeye başlarsınız.

  34. magdur

    bi iş yeri düşünün sayın bakanım aynı işi yapan aynı performansı gösteren kişiler var ama farklı sekilde para alıyorlar adalet bunun neresinde

  35. cerrahi

    seçimlerden önce kesinlikle kadroya geçiş var diyorlaar,ama bunlar sadce bir duyum resmi olan birsey yok.asm lerindekı arkadaşlara kadro içinde bu gecerli diyorlar.hayırlısı inş.

  36. arzu

    ben hastanede çalışıyorm kadro falan gelmedi,gelmediği gibi de çalışma saatlerimizi 9 saate çıkardılar 1 saatlik yemek molamısı çalışma saatinde kesip bize 7 saat çalışıosunuz dediler,ben kartal lütfü kırdarda çalışıorum kadro falan yok bizde…

  37. Hüseyin

    Aile Sağlığı Merkezinde Taşeron İşçi olarak Tıbbi Sekreter olarak çalışmaktayım. Bizede Kadro verilsin.Daha doğrusu Kadro verilebilir mi Lütfen bu konu hakkında bilgisi olan cevaplasın.Sayın Sağlık Bakanlığım duyun sesimizi Kadro İstiyoryuz. MediHaber. Net neredesiniz lütfen S.B’ına ulaştırın.

  38. sesli

    Kamu hastanelerinde çalışan taşeron işçiler iş barışına uygunmu çalıştırılıyor vicdan muhakemesini yapmasını istiyorum devletimizin işallah sözleşmeli arkadaslar kadroya geçer taşeron ıscılerede ıyılestırme yapılır saygılarla

  39. BETÜL

    ben de kamu personeli olmayan aile sağlığı elemanı olarak çalışıyorum hiç bi güvencemiz yok bize de kadro verilecek mi acaba ben bunu merak ediyorum lütfen bi cevap yazın……

  40. madur

    Bende sozlesmeli ase yim bizim mağduriyetimizin çözümü için dava açıldığını duydum bu durumun neticesini bilen varsa paylaşa bilir mi

  41. ase

    bende aile sağlığı elamanı olarak görev yapıyorum güvencem yok kadro istiyorum …mağduruz lütfen bizede kadro gelsin diken üstündeyiz.

  42. ferdi korkut

    4b lere kadro gelir ase yalan olur bende ase yim fakat gercek bu veren de ALLAH alanda ALLAH sıkıntı yok arkadaşlar boşverin biraz gamsız olmaklazım.böyle yazıyorum çünkü 12 senedir ben o denilenleri bekliyorun artık çokta fififififififif

  43. haksızlık

    arkadaşlar kadromu istiyoruz yoksaki maaşların bir düzenemi konulması o kadar yorum okuyorumki aramızda çekememezlik var. ben okul okudum .asmler nasıl kadro alır.niye kadro onlara var bize yok gibi henüz kimseye virilmediki neden hemen çekememezlik yaşanıor.asm lerdekilerde haklı kardeşim doktor 8ve 9 milyr maaş ebe hemşire 2.5 veya 3 milyar maaş hizmetli kula kulluk ettiriliyor hizmetli derken sadece temizlik işine bakmıyor bu kişiler bunuda bilin aldıkları maaş 800tl yazık degilmi bunların çoluk cocugu yokmu nasıl geçinsin evlerin duvarlarınımı yesinler ayıptır biraz viçdan.bakınlık neden doktorlara ödetiyor maaşlarnı bir hesap açılsınm doktorlardan yine kesilsin bunlarda bankadan alsın neden doktorun elini beklesin ne zaman verecek diye bakanlık doktora bir bucuk milyar mahzeme parası veriyo hangi doktor bu parayla mahzeme alıyor.hepsini reprezatlar getiriyo bakanlıkta asmelerde çalışan temizlikçilere yardım etmesi gerekiyor .

    1. gonca

      arkadaşım ne 2 ne 3 ü bende elazığda asmde çalışıyorum aldığım maaş 1500 bu hakmıdır ya allahım ya ltfn bizede asm çalışanlarada kadro verilsin ben ev geçindiriyorum 1500 ile evmi geçindirilir duyun sesimi ya bakmakla yükümlü olduğum çocuğum var evim kira 16 senedir mezunum kadroya hasret kaldık ltfn bizide alın kadroya bizim ne olduğumuz belli bile değil ne 4 bli ne 4 cliyiz biz neyiz ya bizde hizmet veriyoruz yazık değilmi ya asmde çalışanlara

  44. mübeccel

    kızım adına burcu elif kamu araştırma hastanesinde att meslek lisesi mezunu taşoron firma tarafı ile girmiştir.bunlarda kadro bekliyor.devamlı 4.b alıp kadroya geçiyor.bu ınsanların sonu olacak.taşoron firmadakilere lütfen kadro istiyorum…

  45. elif burcu

    kızım adına araştırma hastanesinde taşeron firma da hemşireolarak çalışıyor. hemşire ve att lere kadro varmı.

Yanıtla