2 Bin 4/B Sözleşmeli Hemşire Alınacak Manşet


Hemşire yetersizliği tespit edilen üniversite hastanelerine 2 bin hemşire alınacak.

Maliye Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, üniversite hastanelerinin hemşire sayılarının desteklenmesi ve sağlık hizmet sunumunun kalitesinin artırılması amacıyla personel destekleme ihtiyacı görüldü.

Ayrıca ile yatak sayısı ve doluluk oranı, yoğun bakım üniteleri, ameliyathaneler ve acil servislerin kapasiteleri dikkate alınarak, Sağlık Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı arasında bir çalışma yapıldığını belirtti.

Buna göre, eksik bulunan hastanelere 4/b sözleşmeli olarak 2 bin adet hemşire alımı yapılacak.

Etiketler:, , , ,

Son Yorumlar

  1. tds urfa

    sağlık bakanı genel alım yapıyordu.bu neyin nesi diğerleri boş o zaman bu ülkede kimse okumasın hemşireden başka diğerleri ilkokul mezunu olarak buluruz.okuyan herkes boş okuyor.tıbbi sekreterler yıllardır kanayan yarası var.

      1. tds urfa

        tıbbi sekrteerler için bir çözüm .hikaye sen biraz kibar ol.mücadele vererek tıbbi sekreterler bu durumua geldi.hak ettiğimiz hakkı alacağız.

          1. tds urfa

            ben anlamadım sağlıkçı olarak bu ülke hemşirelermi var.o zaman diğer sağlık personeli kimse okul okumasın.eğitimden geçmesin.insanlar cahil kalsın.taşeron insanların halk iletişimi göz önünde

    1. hemşireee

      ya anlamıyorum siz de hemşirelik okusaydınız.okusaydınız sizde hemşire olsaydınız şimdi bu kadar tantana yapmasaydınız. bırakın şu hemşirelere karşı ön yargıyı

      1. hemşir

        gardaş siz kendinizi sağlıkcı olarak mı görüyorsunuz bi onu söleyinde googleye bi gir sağlıkcı nedir yazsana ayrıca hemşirelik batıyormu sana ha batıyorsa açıkca konuş kazansaydın da sende okusaydın hastanede bi serviste 10 hemşire olur 1 tane bilgisayarın başında tıbbi sekreter olur adamlarda ona göre alım yapıyorlar o ki artık askeri ücret verip özel tıbbı sekreter alıyorlar gelipte hemşireliğe çatma sen.

    2. mehmet

      sağlik memuruyuz artı hemşireyiz 17 senedir ğörev beklıyen arkadaşlarim var yazık değil bu arkadaşlar ğörev beklı yuvasi dağilan arkadaşlar var pisikolojısı bozulup hastade yatan arkadaşlarım var ben de beklım benım işim var mütahitlik yapıyom bu arkdaşlara öncelık tanınması gerekmezmı arkadaşlar siz söyleyın

  2. betül

    sayın editör ağustos eylül ayı gibi sözleşmeli alım olacak deniyor . ister istemez umut ediyoruz acil tıp teknisyeni olarak 73 puanla hala beklemekteyim bilgilendirirseniz sevinirim…

    1. yeniprm

      sen yine att olarak 73 le bekliyorsun. ben paramedik olarak 74 le açıkta kaldım. arkadaşlarım bi önceki 4b atamasında 57 ile atandılar… bu sene mezunlar çok şanssız…

      1. paramedic

        geçen gün sağlık bakanlığına e-mail attım alımlar ne zaman çalışma başlatıldı mı diye. ösym’yi takip edin haberler orda yazar dediler sanki ösym nin yazdığını bilmiyoz. çalışma başladı yada başlamadı diyemediler.

        1. PARAMEDİC

          arkadaşlar alım olmazsa nasıl atanalım adamlar türkiye geneli 2 tane parmdk almışlar ben 77yle atama vbeklıyorum bzden öncekler 50yle atanırken…

  3. Hemsire

    Sayın editorüm lütfen cevap verin yaptığıniz bu habere göre en yakın zamanda alım mı olacak sizin tahminize göre sözleşmeli alım hangi ay olur :-{:-{:-{:-{

  4. merve

    hemşireden başka birşey aldıkları yok zaten ketemler ebe kaynıyor ne alaka ebeler ketemde doğum mu var olsun yatmaya gidiyorlar orada çay içip kek yiyip kah kah kih kih ketemde 1 kadın hast uzm var 10 tane ebe var bu nedir şimdi evet üniersite hastanelerine hemşire lazım çünkü laboratuvarlar boş orayı doldurmak lazım hemşirelerle sonra o hemşire üstüne bir de nöbet tutar sonrada vay efendim çok yoruluyorum şikayet adaletsiz dağılım yapmaktan artık vazgeçsinler..NERDE ADALETTTTT

  5. Mehmet Aykan Çelik

    Anestezilere bi atama yok zaten özel sağlık mesleklerde açıldı bu gidişle devlete atanamayıp özelde yer kapma telaşına düşeceğiz teşekkürler SAĞLIK BAKANLIĞI

  6. mehmet

    Diyorlarkı hemşire acıgı var . evet dogru. masa basında oturtursan hemsıreyı bunu yonetemesen daha cok acıklar olur.

    1. hemşiire

      yav arkadaş sen neyin kafasını yaşıyon sen bi adam akıllı haberleri takip et adam gibi çalışıp kazansaydınız bi 4 yıllık fakülte saçma sapan 2 yıllık bölümleri üniversite okumuş olmak için bitiriyonuz ondan sonra vay efendim işsiziz ya bi git Allahını seversen

  7. radyoloji

    SADECE HEMŞİRE ALIMI MI YAPILACAK ÜNV HASTANELERİNE.YOKSA BU SAYININ İÇİNDE ANESTEZİ RADYOLOJİ LABARTUVARDA MI VAR?_

  8. hemşire

    peki bu alım ne zaman olacak sayın editör lütfen bir cvp…birde diğer bölümlerden de alım olcak mı inş olur…..

  9. paramedic

    sayın editör bu alım sadece hemşire mi olacak yoksa sağlk bakanlıgı genel alımımı olacak bu konuda bir bilgi var mı ? ve tarih bellimi atama yapılsın artık paramedık almıyorlar yaaaaaaaaaaa

  10. hemşire

    devlet hastanesimi yoksa üni. hastanesi iyi?üni. hastanesinin maaş ları düşük oluyor diyorlar doğrumuuuuuuu?sağlık bakanlığı sözleşmeli alım yapacak mıııııııı?arkadaşlar ve sayın editör cevap bekliyorum…..

    1. erkek hemşire

      kardes unıversıte hastanelerı sanıldıgı gıbı az ucret vermıyor eger 4b lı ısen zaten maasın 1400 cıvarı olur doner calıstıgın bolume gore degısır buda 1000 tl belkı daha fazla da olabılır belkı de daha da azolabılır ama bu az oyle ucuk bıır azlık degıl ortalam 2200 u dusmez yanı ulke kosullarında bu bence oldukca ıyı bır ucret.. tesekkurler

      1. hemşir

        sen neyin kafasındasın arkadaş üniversite hastanelerini bi detaylı araştırın bide devleti araştırın sen 2200 den bahsediyon ben şu an devlette 2800 alıyorum devlet hastanesinde nolcak bu fark insanları yanlış yönlendirme KASIMI BEKLEYİN

    1. ebe06

      evet yaa ebe alımı yok mu? bu nasıl adeletsızlıktır ya. aynı derslerı gor bıde ustune kadın dogum al kac kredı. hep hemısre alınsın. hemsıreler batıda calıssın unverste hastanesıne atansın.ebelerde doguda surunsun. genel alım olacaktı hanı. att lere ebeler yazık degılmı hep hemsıre hep hemsıre.eylulde 4 b lı alm var dıyolrdı yokmu varmı bır acıklama yap admın lutfenn..

      1. a.ysenur

        nereye adaletsizlik ya siz ebeler 50 60 la atanıyosunuz yetmiyor bide ka kadrolu atamada tercih yapanlarınız var . azıcık çalışın sizde kardeşim

  11. cemm35

    sayn editör genel sağlık bakanlığı sözleşmeli personel alımı ne zaman yapılacaktır bununla ilgili bir araştırma yaparsanız çok seviniriz.

  12. yeniprm

    niye genel alım yapılmıyor da sadece hemşire alımı yapılıyor çok merak ediyorum doğrusu. bi açık hemşiremi yani. bu nedir ya insanların hayalleriyle oynamaktan bıkmadınız mı daha. insanlar devlet memuru olmak istiyor ve devletin de o elemana ihtiyacı var ken olamıyor … nasıl bi ülkede yaşıyoruz biz. nerde bu att paramedik tıbbi sekreter anestezi lab. radyolji bilmemne vsvs. alın kardeşim bunlardanda. almicaksanız da KAPATIN OKULLARI MEZUN VERMESİN….

  13. HEMŞİRE N

    Sadece üniversite hastanelerine mi alınacak hemşire ? ben devlet istiyorum devlet hastanelerine sözleşmeli alım ne zaman olacak bilginiz var mı ? ağustosta alım var diye duydum doğru mu..

  14. ebeler ne olacak

    yeter bence artık ebede alın doğru düzgün bir rakamla beklemekten ssk dan emekli olacam çünkü 8 yıldır atama bekliyorum bence ebeleri madem istemiyorsunuz en azından binbir zahmetle okuyanları atayın sonrada bölümü kapayın yazık hevesle okuyor yavrucaklar bu kutsal mesleği bitirin

    1. ebe06

      çok haklısın arkadasım..almıcaklarsa bızı hep hemsıre alcaklarsa kapatsınlar bu bolümüü..yazık deglmı bıze atama beklıyrz oyle bos bos.özelde canımız cıkıyo..

      1. duygu

        hhahaaa :D sizhala bekliyor musun iyikide atnmamaışsınız millet 60 la atanıyo ebeden siz neyi bekliyorsunuz treni mi 60 ta mı alamıyorsunuz 500le atananda var :D

        1. ebe06

          duygu nesin sen ya.. 50 ıle sırnaga mı gıdelım.. su yazdıklarına bak.. burda yasadıgımız sıkntyı yazıyrz sende dalga gecıyorsunn.. yazıkkk.. ben 100 alsam ankaraya atamyrm. baska yerde 7 8 yıl calısıp hızmet puanı toplamak zorundaymm.. hemsre 70 le atanıo ankarın gobegıne.pardon sankı hemsre cokmu yuksekle atanıo.. 50 ıle hemsrede atanıoo.. bıze laf soyleyecgne acta puanalaraa bakkk..

          1. duygu

            50le batıya atananda var hee pardon sen ankara diyorsun ankara istiyorsan oturacaksın masa başına 1 yıl adam gibi kpssye çalışacaksın alacaksın 80i atancaksın armut piş ağzıma düş bu ara m. hemşire ben hemşire değilim ayrıcalığın olduğu falanda yok yanii

          2. yldz61

            nereye hemşire 70 le atanıyomuş ..biz neyi bekliyoruz o zaman ..herkes kendi işne baksın lütfen uzerinize vazife olmayan seyler hakkında da yorum yapmayın buralarda yazııkk,harcanıyorsnuz

          1. NİHALHEMŞİRE

            pardon ya bu neyin tartışması hepimiz sağlıkçıyız biraz destek olalım birbirimize ortada sorun varsa bu hükümetin biz sadece koyun gibi bekleyen kurbanlarız…

  15. Ayşe.

    sayın editör sağlık bakanlığı sözleşmeli personel alımı ne zaman yapılacak bu alımda lise tıbbi sekreter de olacak mı bu konu ile ilgili sizden bilgi istiyorum şimdiden teşekkür edirim.

      1. Neslihan

        sayın editor . eger malıye falan işin içindeysen zaten 4bli alım çalısması coktan baslamamıs mıdır? tüm ihtiyaçlar belırlenmıs . + olarak unıversıte hastanelerıne ek olarak denılmıs.eylul olması cok gec. ben mı yanlış dusunuyrum . saygılarımla.

      2. Neslihan

        aslında hersey sizin elinizde. sizin cevrenız geniştir. olabılırlerle konusmayıp kesın konusmanız gerekır.

      3. sagmem

        sayın editor, eylulden sonra olacağını nerden biliyorsunuz? Kimse bilmiyor sizin kaynağınız ne? Yoksa bu bir TAHMİN mi ?

      4. hatice (ebe)

        sn editör insanlar bi sürü bir şey yazıyorlar hiç cevap verme zahmetinde bulunmuyosunuz son zamanlarda bu sayfayı takip ediyorum . bir yada iki kere cvp yazmışsınız lütfen soruları yanıtsız bırakmazsanız sevinirim.benim de sorum aynı 2bin kişi arasında sadece hemşirelik mi?evet yada hayır cevaplarsnız sevinirim.

          1. Umutsuz

            Sayın editor lütfen araştırın alım ne zaman sizin eliniz her yere ulaşır eğer gerçekten isterseniz öğrenirsiniz bunca insan bekliyor elinizi vicdaniniza koyun lütfen :-{:-{:-{

          2. kübra hemşire

            artık kesin bi cevap gelsin ne zaman bu sözleşmeli alım bilgisayar başında sürekli takip etmekten bıktım sıkıldım artık..

  16. ebe

    ebeyiz diye böyle kaldık hemşire 5000 hemşire 890 ebe alım böyle oluyor bizi neden almıyorsunuz tek suçumuz ebe olmakmı ne heveslede okumuştuk

    1. NİHALHEMŞİRE

      haklısın. haklısın diyebiliyorum sadece, sekreter ebe hemşire att olsun okadar hakkımız yeniyokiiiii

  17. havva

    bir kerede tıbbi sekreter ihtiyacımız var deyin bakalım ,,tabiki diyemezsiniz çünkü 5 kuruşa sözleşmeli veri elemanlarını çalıştırıp taşeron hükümet yancısı mafyaları kazandırman gerekir.artık sömürülmekten sıkıldık madem atanmayacaktık niye o kadar mezun verdin

  18. emre

    sadece hemşire mi alacaklar yoksa sözleşmeli alım yapıp bunun 2 bini mi hemşre olck bu konuda acıklık getirirsenz seviniriz..

  19. Necman akar

    Sayın editör ağustos veya eylül ayında sağlık bakanlığında atamalar yapılacak mi ve tıbbi sekreterlerın durumu ne olacak bizi bilgilendirsenız

    1. KÜTAHYALI

      net bildiğin bir şey varmı hemşerim..eylülde sağlık bakanlığı alımımı var tüm personel için

  20. kubra

    yaaa sadece unı hastanelerine mı alınacak devlet hastanesıne kadro yok mu ne olur bı acıklama yapın editörüm ne olur bu ne sacma iş boyle

  21. ismail

    saglık bakanlığının bu dalga geçer gibi atamalarından sıkıldık. 40 bin açık olduğunu söyluyolar fakat alımlar komık yani bu acık bole mı kapanıcak ayrıca ithal hemsire getirmeyi düşünmek yerine ülkesindeki butun hemsireleri atasın. sözleşmeli alım yapıyor daha sonra kadrolu alım yapıyor sözlesmelıler kadroya geçiyor kendi içinde oyun oynuyolar bız bu alımlardanda sıkıldık artık yılan hıkayesıne döndu

  22. EDİTÖR

    eylül ayında alım olacak arkadaşlar.Bu alım sadece hemşireler ama eylül ayındaki alım geneli kapsayacak bilginize…

    1. hatice

      sayın editör anlamakta güçlük cekıyorum yazdığınızı. yanı 2 kere mı alım olacak?bır tane sadece hemşirelere bır tane de genel alım,ve ıkısı de eylüldemı ?

    2. KÜTAHYALI

      yani sağlık bakanlığı sözleşmeli alımımı sayın editör.Bu üniversitelere hemşire alımı.Eylül ayında sağlık bakanlığı alımı hemşire att tıbbi sekreter radyoloji ve tüm branşlar mı.Ağzınızdan lafı cımbızla alıyoz be sayın editör.Bildiğiniz varsa herkesin anlayacağı dilden geniş bi açıklama yapıverin selamlar

  23. Hemsire

    Bu alim ne zamn olucak pekii..bukadar az hemsire aldiklarina gore diger bolumler daha az olucak sanirim jep oyle oluyo daha ne zaman yuklu alim yapicaklar yaa meb 40bin kusur alim yapio saglik bakanligi ise insanlarla dalga geciyoo biz boyle sustukca daha cok oyalarlar bizi

  24. Hemsire

    Bu zamana kadar boyle bisey yoktuu bu nerden cikti boyle napmaya calisio bu dewlet anlamiyorum bu sadece unv hast icin peki dewlet hast alim olmiyacak mi sayin editor

    1. elçin

      devlete atanında yatın bol bol fazla döner ohh 2000 az mı yapmayın bakın burda bir çok bölüm okuyan olupta yazan var atanamıyoruz diye 2000 kişiye az diyorsunuz insaf şükür akıl birazz lütfen

  25. tıbbi sekreter

    yeter artık tıbbisekreterler nolacak 32 bin tıbbi sekreter boşda her alımda 5 yada 20 kişi bu nedir arkadaş bir tek sağlıkcı onlarmı var

  26. Eda

    önümüzdeki sözleşmeli alımlarda ATT alımı ne kadar olur? Hemşireleri söylüyorlar sanki sağlık alanında bitek hemşireler var yaa.. tüm bölümleri söylesinler..

  27. Erkek hemşire

    o.ö hemşire mezunuyum puanım 77 ve halen atanamadım siz nein lafını yapıyorsanız artık anlamış deilim bazı att arkadaşlar yorum yapmış sadece hemşire mi var diye ey doyumsuzlar gecen alımlarda 1.500 att alındı sizde lise mezunusunuz bizde ama bizde kaç kişi alındı sadece 370 tane daha kalkıp sadece hemşirelik mi var diyo ayrıca m.etmeyin bunların hepsi yine üniversite hemşirelik bölümü olur biz o.ö mezunu olarak yine özellerde sürünmeye devam ederiz saygılar.

  28. Ferhat

    Arkadaşlar Ağustos’ta hemşire alımı olacak Eylül’de ise tüm sağlık personelini kapsayan sözleşmeli alım olacak

    1. pınar

      66 aldım lisan üniversite hastanesi zor diyorlar bir de kasımda kadrolu ya tercih yapabilir mıyız lütfen bilgi verir misiniz

  29. umutsuz

    ferhat Arkadaş Allah aşkına kesin bilgi mi nerden öğrendin Allah aşkına söyleyin Allah rızası için söyle :-{:-{:-{:-{:-{:-{

  30. Eda

    sen o.ö hemşirelik mezunuysan ben de o.ö att mezunuyum bundan önceki alımlarla alakam yok benim.. ben önümüzdeki alımlardan bahsediyorum ve bölümüm att olduğu için sordum FARKEDERSENDE TÜM BÖLÜMLERİ SÖYLERLERSE İYİ OLUR DEDİM !..

  31. atthaberr

    arkadaşlar genel açıklama yapayın
    apustosta alım falan yok
    her yıl 2 kadrolu 2 sözleşmeli alım yapılır ve aralarında hesaplanan tam net bir süre yoktur eğer bu alımlardan birinin yapılmaması durumunda bir sonraki yıla 3 alım gerçekleşir
    mesela 2010 da olmayan 2. sözleşmeli alım nedeniyle 2011 de ağustos dahil 3 sözleşmeli alım oldu.
    bunu bu yılda olacağı hayalini kuranlar bu senede bunu umdu ama olmayacak malesef

    1. Ferhat

      Arkadaşlar bu alım sağlık bakanlığının 3 yılda bütün hemşire açığının kapatmasıyla alakalıdır bu tip alımlar olacak yoksa 3 yılda hemşire açığının kapatılması senede 3000 hemşirenin alınmasıylamı kapanacak bırakın Allah aşkına ezbere konuşmayın birazda bu ülkenin ilerde neleri hedeflediğine dikkat edin adamlar almak zorunda merak etmeyin

      1. erkek hemşire

        ya kardesım agustosta olmadıgı kesın de ne demek ya Allah askına sanki bakan babanız evde konustunuz o da evet agustosta olmayacak en erken eylul dedı . bılmedıgınız konularda kesın olarak konusmazsanız ınsanlarta ne umut nede umutsuzluk verın .. teekkurler…

  32. Ferhat

    Bu arada üniversite hastanelerini tercih edenler bunda politik bir oyun var üniversite hastanelerine alım yapacak ve ardından kadro gelecek seçim dolayısıyla sözleşmeli almalarının nedeni de budur ona göre devlet hastanelerini isteyen hemşirelerin iyi düşünmesi gerekir 70 civarı puanı olanlar beklesinler Kasım da kesin devlet hastanelerine yerleşirler

    1. KÜTAHYALI

      Biraz zor yerleşir yeni mezunlar bekliyor ve hatta 82 puanla bekleyen eski mezunlar var.Lise mezunu daha atanan sayısı 1300 lerde.

  33. Sebahattin

    Ya hemşireler dışında herkes isyan etmiş birde hemşireliğe dem vurmuslar. Arkadaslar yapmayın kaç yerde hemşire statüsünde ebe att paramedic calıstırıyorlar sizde biliyorsunuz devlette de özelde de. hep hemşire hep hemsireymiş. Açık var tabi hemşire olucak tabi birde sağlık bakanlıgının politikaları var mesela 1000 liraya istihdam edebileceği personel yetiştirmek. Kafalarına göre kontenjan atıp pis oyunlara kar amacı güden sermayenın oyunlarına geliyolar.

  34. Sebahattin

    hemşirelik lise mezunu olan arkadaslarda hiç isyan etmesin. Kanunda bile bile açık açık belirtilmişken lisans mezunu kişilere hemşire unvanı verilmektedir diye buna rağmen iş garantisi gelecek garantisi vaadleriyle açılan özel sağlık meslek liselerinin önünde kuyruk olmasaydınız. Bu en düşük lisans seviyesinde yapılmalıdır ki yıllardır lise mezunu ablalarımızın hemşireliği getirdigi noktayıda görmekteyiz. Vay efendim hakkımız yok hukukumuz yok çok çalısıyoruz güvencemiz yok maaş az falan filan biraz gerceklerle yüzleşin daha adam akıllı derneğimiz sendikamız bile yok.

  35. diş protez

    diş protez 84 ile atanamıyoruz. Allah sabır versin bize. diğer bölümlerin alım puanları 60- 70 oldu.

    1. atthaberr

      küçük bir istatistik çalışmasıdırki dostum alım tarihlerinin arasının yakın olması sizin bölümün alınımını etkiliyor ve çok az alınıyor en yüksek alındığı tarih iki alım arasının çok olduğu atama dönemleri
      ağustosta atama olmaması sana yarar umarım , hakkı yenilen bir bölümsünüz çünkü ALLAH sabır versin yardımcınız olsun

    2. Diş Tek.

      Bizim bölümün farkında bile değiller . ben de 83… le bekliyorum.Ama1-2 kişilik kontejanla 90 puan alsak da bişey değişmicek

  36. muhammed

    Editor 4bli alim araliga kalmaz herhalde kadrolu alimdan sonra yapacak degillerdir ekimi gecmesini beklemiyorum egerki gecerse bu yil kimse sozlesmeli alim beklemesin

  37. heeemşirem

    lisans hemşirelik 66 aldım üniversite hastanesi yazsam bilmiyorum üniversite ye atanırsam kasım da kadrolu ya tercih yapabilir miyiz

  38. tıbsek

    ya arkadaş bu kadar adaletsizlik olmaz. bir toplum sağlığı merkezinde 11 hemşire 1 tıbbi sekreter çalıştırılıyor. toplum sağlığı merkezlerinde olan işin yüzde doksanı evrak işi, evraklarda tıbbi sekreter işi. bu kadar hemşire neyin nesi sayın bakan.

  39. zzeeyneepp

    bu ne ya hastaneler hemşire hemşire bağırıyo aldıkları hemşire sayısına bakkk.. bunun da 1800ü lisans oluyo zaten . alın hepsini işte ne beklıyosunuzzz

  40. hemşir

    arkadaşlar bakın ben size acıklamay calısayım bıldıgıız uzere kpss den aldıgımız puanlar 2 yıl boyunca gecerlı olmaktadır yanı tek yıllardakı atamalar genel olarak aynı olmaktadır sozlesmelı ve kadrolu olanlar da yani 2011 yılında olan atama takvımıne bakınız ve bu yıl yanı 2013 de ki ne bakın su ana kadar bırebır aynı yani buda demek oluyor kı 1 ay ıcerısınde genel bır saglıkcı alımı olacak sozlesmelı olarak 2000 hemşire üniversite demiş sayın bakan fakat devlete almıyacagız dıye bır sey dememıs orda sadece unıversıtenın sorunlarına degınmıs sımdı sıze osym arsıvınden lınkler verecegım 2011 dekı agustos sozlesmelı alımında da 1650 tane üniye almıslar hemşire istersenız hesaplayın bır o kadar da devlet alım yapılmıs http://www.osym.gov.tr/belge/1-12921/sayisal-bilgiler.html bu lınkten atamaları ınceleyın ocakta sozlesmelı olmus bu 2013 dekı nısan mayıs da olan sozlesmelı ıle aynı temmuzda kadrolu olmus bu 2013 dekı kadrolu ılke aynı agustosta sozlesmelı olmus bu da ılerı gunlerde olacak olan sozlesmeli ile aynı 2011 de aralıkta kadrolu olmus bu da kasım da olacak olan kadrolu ıle aynı ve 2011 aralık kadrolu alımın dan hemen sonra sozlesmlelı olmus bu da demek oluyor kı kasım dakı kadrolu dan sonra yıne sozlesmlı olacagına ısarettır arkadslar burada itopya yorumları yapacagınıza yada cekıstırmeler yapacagınıza bırazcık aratırmayı dusunun beleş bır ınsan olmayın lutfen herkese kolay gelsen…

    1. adamoğlu

      hemşir, “2011 Ağustos alımında 1650 tane üniversitelere hemşire almışlar” ifadene bakarak osym nin sitesinde kpss 2011 kpss klavuzunda üniversite geçmiyo.nasıl tespit ettin?

      1. hemşire

        adamoğlı kardeşim üniversiteler yazıyor ya tercıh formunda mesela atatürk üniveritsi araştırma hastanesi hemşire 50 diyor ya onlar üniversite alımı oluyor ordan yola cıkarak arastırma hastanelerını sayarsan önüne bu sekılde bır rakam cıkıyor tesekkurler

    2. att haber

      kardeşim iyi çalışmışsın ama 2011 alımı ir istatistik konusu olamaz çünkü 2010 da 2 değil 1 szöleşmeli alım olmuş bakarsan aynı sayfaya sende görürsün o sebepten 3 alım yapılmış 2013 te yani sadece 2011 e bakarsan ağustosta atamaya inana arkadaşların düştüğü hataya düşersin ve sanada herkez güler , eylülden önce olmsına imkan yok araştırırsan görürsün sağlıcakla kal

      1. hemşir

        peki kardesım ben sunu da belırtmeyı unutmusum evet 2010 1 sozlesmelı oldu ama onda ne kadar hemşire alındıgını neden soylemıyorsun gectıgımız mayıs ayındakı sozlesmelı de 2013 dekı 750 cıvarı lısans hemşire sı alındı pekı ya o 2010 dakı tek dedgın 30 hazıran da ne kadar alındı bılıyor musun 4000 tane lısans hemşiresı anlatabılıyor muyum ınsallah bır tanealırlar da 4000 tane alırlar 750 800 le ugrasıtırmazlar yanı mantıklı dusunun sayı cok az aldılar ve agustosta alım mutlaka olacaktır

  41. Soru

    iyi günler arkadaşlar.. bnm bir sorum olacak.. yaşlı bakımı bölümnden mezun olan biri kpss atamlarında hangi bölümlerden tercih verebilir.. cevaplarssanız sevinirim

  42. gamze küçükoğlu

    ne zaman ve nereden bakabılıcez? nerden acıklıcaklar sağlık bakanlıgının sıtesınden veya memurlar.netten bakabılırmıyız

  43. Ferhat

    Hemşir arkadaşa katılıyorum Ağustos’ta alım olacak arkadaşlar sağlık bakanlığı her yıl aynı tarihlerde alım yapıyor bir diğer sözleşmeli de Kasım atamasından sonra Ocak gibi alınacak

    1. hemşiree

      kaynağınız nedir acaba neye dayanarak bu kadr emin var diyorsunuz sadece düşüncenizi mi paylaştınız Ferhat bey

  44. ebru

    Hemşireym ama bu duruma sevineyimmi üzüleyimmi anlamadm bu ünv. Hastanesi ben devlet hastanesi istyrm tercih yapsam atansam sonra dewlet hastanesi icn yapilan sözlesmeli olursa ona tercih yapamicam ne zor durum ya…

    1. remzi

      yani ben sizin kadar boş konuşan insanlar görmedim bu kadar insan atama bekliyor siz hala devletmi üniversitemi derdindesiniz onu geçtim bide utanmadan üniye tercih yapıp sonra hastaneye geçerim diyosun sizin gibi aç gözlüler yüzünden bu kadar insan ve kendin atama bekliyosun ama inşallah açıkta kalırsın

    2. attci

      ayıp yaa düşünceye bakkk ünüversiteye atanırsa devlet hast.atanamayacakmışşş yazııkkkkk yaa ne kadar bencılsınızz senın çalışmaya nıyetın yokk..

  45. hemşireem

    arkadaşlar sağlık bakanlığı sözleşmeli alımı devlet hastanelerine mi olacak üniversite hastanesinde sözleşmeli bi hemşire maaşi ne kadar

  46. hemşireem

    2000 hemşirenin tarihi belli degil demi editör tahmini ne zaman olur lisans 66 atanır mıyım sizce

  47. radyoloji93

    arkadaşlar yorumlarda yazdığı gibi bu sene 1 sözleşmeli 1 de kadrolu alım olması muhtemel zaten kasımda kadrolu alım var sözleşmeli alım olursa ya kasımdan önce yada sonra olur umudumuz kasımdan önce olması ama daha da önemli olan alım sayılarıdır inşallah ortaöğretim röntgen teknisyani sayıları temmuzdaki gibi hatta ondanda fazla olur tabi diğer bölümlerde yeterli sayıda alım olur inşallah

  48. att

    hala ne peşindesiniz hemşireler mis gibi iş buldunuzda bunamayın şikayet etmeyin millet iş bulamıyor ayıp be

  49. veys

    edıtor sende mıllet sırf yazsın dıye ucu acık yorumlar yapmayı bırak..eylülde alım olacak bu alım sadece hemşireler ne demek .şimdı ağustosta hemşire alımı olacak sonrada genel alım eylulmu .mıllet bırbırını yesınde sayfa yorum dolsun dıyorsan o başka

  50. UYUMAAAA ARTIKKK tds önlisans

    yazıklar olsunnnn bee bu ne şimdi kendi kafanıza göre ülkeyi yönetiyorsunuz bu şekilde mi alım yapılır bı tek hemşireye mi ihtiyaç var madem hiç alım yapmayacaksınız üniversitelerde önlisans tıbbı sekreterlik bölümünü ne diye açtınız o zaman sormazlar mı bunun hesabını size bu adalet değillll önlısans tds alımı da yapılsın

  51. madurgül

    arkadaşlar 65 ortaöğ atanırmıyım size :( kaç yıldır ösym beni yerleştiremedi bağrına artık yoruldum tercih yapmaktan :(

  52. a.t.

    ben. sizin tartışmalarınız okudukça ve de onu bi parçası oldukça. hepinizin stand up yaptığınızı düsünüyorum…neyden bahsediyosunuz siz… ben sağlık memuru toplum sağlığı teknisyeni olarak TAM 16 YILDIR atama bekliyorum…onuda at bi kenara bizim meslek TARİH olmuş hatta tarihten bile silinmiş…şimdi amele olarak orda burda çalışıyorum…ama emin olun bu meslek sizin bitmiş aciz bakanlığınızın meslek branşlarından cok iyi…tavsiye ederim….

  53. Hemşiiiiiire

    boşuna mı okuduk o kadar… almayacaktınız ne diye açtınız sml leri? ortaöğretim kpss ndn yapıldı? yapmasaydınız…????!!!!

  54. veys

    arkadaşlar unıversıte hastanelerıne 2000 sozlesmelı hemşire alımı ne zaman olur bı bılgısı olan varmı acaba …..

  55. aysel1993

    arkadaşlar bu ağustos eylül gibi atama olursa bu üniversiteye alınacak 2 bin hemşire bu atamaya dahil olur PEKİ SADECE ÜNİVERSİTELERMİ HEMŞİRE ALICAK :( HA ÜNİVERSİTE HA ÖZEL HASTANE FARK YOK BİLGİSİ OLAN VARMI ?

  56. att

    bu ne yaaa biz toplu alım bekliyoruz neden sadece hemşire alımı var bu kadarda yapılmaz yaniiiiiiiiiiiiii zaten o kadar çok fazla alım oluyor ki hemşirelere

    1. attci

      arkadaş saçmalamasan olmazmı sen hiç sadece hemşire alımı olduğunu gördünmü editör başlığı ilgi çeksin diye böyle yazmış ama gerçek toplu ve genel ir sözleşmeli alım olacağı , yani att de alınacak korkma, biraz mantık lı düşünürsen doğru anlamayı başarabilirsin

  57. ??

    Bu unv.hemsre aliminin 4bli alimla birlikte yapilmasinin ihtimali var mi editor bilgi lutfn 4bli alimin erken bir tarihte olmasi adina?

  58. Nevşehir Tıbbi Sekreter

    Tıbbi sekreterleri kimse düşünmüyor nasıl olsa atanan diğer sağlık personeli kendi işini yapmıyor hemşirelere hasta kayıt kabulde, veznede, yazı işlerinde, doktorun yanında tıbbi sekreter niyetine çalıştırırlarsa hem tıbbi sekreter alımı olmaz hemde hemşire açığı olur. Uyanın artık ya masa basi diye koşa koşa gidiyorsunuz. Tıbbi sekreter olsaydin da öyle otursaydin o masada. Taşeron konusuna hiç değinmiyorum onlar bu ülkenin kanayan yarasi zaten hem bizim yerimize çalışıyorlar hemde yaptıkları işle alakaları yok. Herkes kendi işini yapsın.

  59. halis

    sayın editör sağlık bakanlığı sözleşmeli atamaları ne zaman olur. bi bilgi verirseniz sevinirim… tsk.

  60. murat tuna

    bu nasıl iştir sağlık personeli sadece doktor ebe hemşireden ibaret midir neden genel alım yapılmıyor sağlık bakanı uyusun bakalım

      1. erkeke hemşire

        arkadasım ınsanları heyecanlandırma ya varsa bıldıgınız bır sey kaynagıyla bırlıkte bıldırın yada buralara yazmayın bu sekılde haktır bunlar hakka gırmeyın günahtır .

  61. radyoloji 93

    arkadaşlar önemli olan tarihler değil alım sayılarıdır ortaya zırt pırt alım olacakmış diye yazıp bazılarının hayalleri ile aynayıp bazılarının da ekmeğine yağ çalmayın her yorum her tılamada çoğu kişide eylül 10 14 arası diyo kimi ağustos diyo bunlara fazla kulak asmayın her şeyin hayırlısı önümüzde bir sözleşmeli bir kadrolu alım var

  62. ADEN

    arkadaşlar ağostus eylül başi muhakkak bı sözleşmeli alım olur
    ve yüklü bı alım sözzleşmelıler kadroya geçtı yer boş kaldı söylentıye göre
    on ıkı bın sözleşmelı alım olacak sadece sabredın

  63. su

    ya aden bu kesin mi sankı senın kendı tahmini eger öyleyse bunca insanı neden boş yere umutlandırıyosun

  64. ido-rad

    su arkadaş aden arkadaş duydugunu söylüyo zaten kesin bilgi olsa soylerler o yüzden kimse tam anlamı ile itibar etmiyo sadece umut besliyo zaten o desede demesede besliyo millet çünkü genelinde alım olacak inancı var tabi bunu zaman göstercek ne kadar doğru oldugunu o yuzden gereksiz sataşmalar boş bence

  65. kaya

    arkadaşlar neden artık kımse bı sey yazmıyor atamalar ne zaman olacak saglam bı duyum alan yokmu ….

  66. EBE

    alımlar hayal mi oldu kendinden emin olan arkadaşlar nerede acaba bilgi versinler ya sayın editör sen yaz bari ya ne zamn olacak söyle artık

  67. ebe

    sayın editör bir yere de bir yazı okuudm hatta adını veriyim türküye halkları tıbbı sekreterlik sitesi en geç 15 eylülde olucak deniyor alım için sende bir yorum yap var mı yok mu sabrımız tükendi anla bizi birde 69 puanla sakarya gelir mi yorumlarsan sevinirim

  68. ebee

    bugun yıne bi hastane çalışanından 4b li alım olacak yakın bi zamanda diye duyum aldım. umarım dogrudur. agustos ayı içinde olur umarım

  69. kaya

    o drnek 15 eylüle kadar alım olur dıyor ama alttakı yorumlara falan bakın ıyıce kendısı bıle dedıgını unutuyor .sayın edıtorum sızın bı duyumunuz varmı bu aralar

  70. yas

    ya 60*la atanırmıyım diye bide utanmadan soruyosun hakkari bingöl ağrı tüm doğuyu yazdım 75 puanla atanamadım artık bırakın bu hemşireler az puanla atanıyo laflarını

  71. zeynep çoban

    bu alımların ne zaman yapılacağı hakkında bir bilgi ne zaman alabiliriz 6 yıllık hemşireyim ve atama bekliyorm bıktık artık

  72. ela

    beklemekten bıktık artık bu nasıl birşeydir ya ..hergün bu siteye girmekten gına geldi kimsenin çıkıp net birşey dediği yok tahminlerle ümitleniyoruz hayal kuruyoruz boşuna mı okuduk o kadar yıl lütfen editör çık birşeyler söyleeeee artıkkkkk

  73. Şerafettin

    Abi bu nedir bee att bölümündeyim 77 ile atanamadık bizde her sağlıkçı gibi özelde eziliyoruz att alımı olacakmı olmayacak mı ne zaman olur biri çıkıp bi taş atıyo bizde onu çıkaramıyoruz kafayı yemek üzereyim pc basında beklemekten en iyisi kasımdan önce yok diyeyimde düşünmeyeyim artık sizde öyle yapın arkadaşlar olursada sürpriz olsun :/ 77 ile atanabilirmiyim bu kez kasımda bunu sormak istiyorum sizlere ?

  74. EBE

    sayın editör eylülde alım olacak demiştin olucaksa neden hala duyurusu yapılmıyor ben sana çokkkk güzeniyorum ne olur tarih ver artık bize beklemek
    çokk kötü

  75. ıssız adam

    http://www.medihaber.net/2013/04/16/alim-tarihi-konusunda-flas-yalan-haber-1-gun-surdu/
    medihabere daha önceki alımlarda atama bekleyenlere ışık olmuştur.Yine böyle devam etmesini bekliyoruz.Kasımdan önce bir sözleşmeli alım olmasını istiyor bu haberi bekliyoruz kasıma kadar beklemek hiç kimse için kolay bir durum değil kasımda atanılsa bile göreve baslamak için 2 ay kadar beklemek var beklemek yerine mesleğini icra etmek istemektedirler artık.

  76. betül

    Syın editör Eyül ayı diye söylemiştiniz ancak hala bir açıklama yok. Boş yere umut ediyoruz böyle bekle bekle nereye kadar. Net bir bilgi verin lütfen ve halimizden anlayın 73 puanla acil tıp teknisyeni olarak bekliyorum. Eylül de olacak mı , olmayacaksa ne zaman olacak? Şimdiden teşekkürler…

  77. Ramiz

    200.000 Hemşire açığımız var. Her yıl 20.000 hemşire alacağız diyen Sağlık bakanı sakın sallamış olmasın?

  78. hemşiree

    sayın editör eylül ayında herkes atama olacağını idda ediyor ama hala bir açıklama yok lütfen bir açıklama yapar mısınız

  79. ebe

    editör bize küstü galiba niye yazmıyorsunuz anlamıyormusunuz ne kadar zordayız beklemekten sıkıldık bir tarih verin 10-15 gün ne kadar ise belirsizlikler çok kötü

Yanıtla